مجموعه ی محصولات ارزان

 

 

 

 

نام كالا
R
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52




تاریخ: دو شنبه 20 تير 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

فروشگاه اینترنتی تلفنی کالابست

یک فروشگاه عالی و مطمئن در زمینه فروش انواع سی دی و دی وی دی

حتما دیدن کنید

kalabest.ir

 

شما می توانید از طریق سایت و یا شماره تلفن فروشگاه کالابست(09398128179) بدون اتصال به اینترنت محصول خود را خریداری نمایید.




تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود عکس خلاقانه Creative Wallpapers 010


 
دانلود عکس خلاقانه Creative Wallpapers 010

 
با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا و خلاقانه را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايزهاي 1024*1280 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود عکس طبيعت Nature Wallpapers 012


 

دانلود عکس طبيعت Nature Wallpapers 012

 

 
با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا از طبيعت را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايز 1200*1920 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود مجموعه ای عظیم از آیکون ها با موضوع کامپیوتر VCN Icon Pack
 

دانلود مجموعه ای عظیم از آیکون ها با موضوع کامپیوتر VCN Icon Pack

 
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 340 آيکون جديد و زيبا با موضوع موضوع کامپیوتر را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.گفتنی هست این مجموعه با مجموعه های قبلی فرق دارد که این فرق در این است که آیکون ها با فرمت PNG به دو صورت سایه دار و بدون سایه آماده شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

زیبا سازی دسکتاپ و سازماندهی آیکون ها با نرم افزار XUS Desktop v1.2.48

 

زیبا سازی دسکتاپ و سازماندهی آیکون ها با نرم افزار XUS Desktop



مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده که از دست دسکتاپ بهم ریخته و نامرتب خود خسته شده و در فکر زیباسازی آن و مرتب نمودنش بوده و برای این کار به نرم افزارها و تم های فراوانی روی آورده اما باز هم نتواسنته اید جلوه ای زیبا به دسکتاپ خود بخشیده و از آن لذت ببرید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به دسکتاپ خود زیبای خاصی بخشیده و با سازماندهی آیکون های آن فضای زیبا و مرتبی را بر روی میز کار خود فراهم نمایید. XUS Desktop که توسط شرکت EdeskSoft ارائه شده است نرم افزار ساده ولی توانمندی است که با سازماندهی آیکون های دسکتاپ شما جلوه و زیبایی خاصی را به دسکتاپ بخشیده و این امکان را برای شما فراهم می آورد که به آیکون های خود و موارد مورد نیازتان به سرعت دست یابید. اگر شما هم به دنبال جلوه و زیبای خاصی بر روی دسکتاپ خود می گردید ما این نرم افزار جذاب و کم حجم را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می نماییم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار XUS Desktop v1.2.48 :
- استفاده ی بسیار آسان برای سازماندهی آیکون های دسکتاپ
- امکان ایجاد تنظمیات دلخواه متناسب با سلیقه ی کاربر
- ایجاد یک حس متفاوت و شگفت انگیز برای استفاده از کامپیوتر در کاربر
- ایجاد راه حل بسیار مناسب برای حل مشکل فراوانی آیکون ها بر روی دسکتاپ
- دارای حجم بسیار اندک
- دارای قابلیت های و امکانات جذاب و ویژه
- زیباسازی و تمیز نمودن میز کار شما
- سریع ترین راه برای راه اندازی برنامه ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود اسکرین سیور اتومبیل رانی Stock Car Racing 3D Screensaver
 

 

Stock_Car_Racing_1.0.0.1_[www.MihanDownload.com].jpg
اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. اگر از علاقه مندان به اتومبیل رانی و بازی های رایانه ای این سبک هستید ، اسکرین سیور Stock Car Racing که امروز آن را آماده کرده ایم را می توانید به عنوان اسکرین سیور رایانه خود برگزینید. این اسکرین سیور سه بعدی و زیبا یک مسابقه اتومبیل رانی را به تصویر میکشد. اما نکته جالب در مورد این اسکرین سیور این است که هربار در آن وقایع جدیدی را مشاهده می کنید و پیش از این ندیده اید. این اسکرین سیور زیبا و جذاب را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 
جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود آیکون های متنوع آبی رنگ - Stingray Icon

 

 

StingRay_Icon.jpg
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 63 آيکون جديد و متنوع آبی رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 128*128 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
 
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود مجموعه تصاوير استوک با موضوع قلب آتشی

 

 
Donwload_Stock_Photos_Fire_heart.jpg
تصاوير استوک تصاويري بسيار با کيفيت ، در رزوليشن بالا هستند که مورد علاقه طراحان است.اين بار براي شما مجموعه اي تصاوير استوک با موضوع  قلب آتشی را اماده کرده ايم.سايز اين تصاوير 5000*5000 پيکسل است و کيفيت فوق العاده اي دارند.این مجموعه شامل 4 تصویر با فرمت JPG میباشد و حجم نسبتا مناسبی دارد و در یک فایل فشرده شده است.از اين تصاوير ميتوانيد در طراحي هاي خود و همچنين به عنوان پست زمينه دسکتاپ خود استفاده کنيد.هم اکنون این مجموعه از سایت میهن دانلود قابل دریافت است.
 
براي دانلود اين تصاوير به ادامه مطلب برويد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود مخلوطی از بهترین تصاویر The Best Mixed Wallpapers Pack


 

The_Best_Mixed_Wallpapers.jpg

 
اين بار براي شما عزيزان مجموعه از بهترین  تصاوير را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايزهای 1200*1600 و 1200*1920 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 39 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.
 
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

Red_Beautiful_Icon.jpg
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 67 آيکون زيبای قرمز براي ويندوز را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 3118
بازدید کل : 701141
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1