مجموعه ی محصولات ارزان

 

 

 

 

نام كالا
R
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52




تاریخ: دو شنبه 20 تير 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

پرداخت پورسانت تا 60 درصد کل پول محصول

عضو شوید و 50000 ریال هدیه عضویت بگیرید

فروشگاه کالابست در اقدامی بی سابقه اقدام به جذب بازاریاب با پرداخت بیش از 60 درصد پول کل محصول به بازاریاب کرده است که من توصیه می کنم عضو شوید

قابل توجه است که این فروشگاه محصولات متنوع و پر فروشی دارد و با بازاریابی در این فروشگاه شما هم می توانید محصولات متنوعی را در اختیار داشته باشید و هم سود زیادی ببرید.

 




تاریخ: چهار شنبه 24 تير 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

فروشگاه اینترنتی تلفنی کالابست

یک فروشگاه عالی و مطمئن در زمینه فروش انواع سی دی و دی وی دی

حتما دیدن کنید

kalabest.ir

 

شما می توانید از طریق سایت و یا شماره تلفن فروشگاه کالابست(09398128179) بدون اتصال به اینترنت محصول خود را خریداری نمایید.




تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط علی
امنیت و آرامشی کامل با AVG AntiVirus Free - اندروید
 

 

امنیت و آرامشی کامل با AVG AntiVirus Free - اندروید



امروزه به جرات می توان سیستم عامل آندورید را یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل ها نامید که اکنون در بسیاری از گوشی های تلفن همراه نیز مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری یافته است. ممکن است شما نیز یکی از کاربران این سیستم عامل بوده که برای تامین امنیت آن از نرم افزارهای فراوانی استفاده کرده ولی آن ها نتواسنته اند امنیت مناسبی را برای شما فراهم کرده و نظر شما را جلب نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی امنیتی کامل را بر روی گوشی های خود فراهم نمایید. مطمئنا همگی شماها با شرکت امنیتی بزرگ AVG آشنا بوده و از علاقمندان محصولات این شرکت بسیار معتبر می باشید. حال این شرکت بزرگ با ارائه ی آنتی ویروس قدرتمندی برای گوشی های آندروید قصد دارد تا بار دیگر کاربران خود را شادمان گرداند. AVG AntiVirus Free آنتی ویروس رایگان و قدرتمندی است که اکنون طرفدارن بسیاری یافته و با داشتن قابلیت های بسیار مفید و کاربردی که داراست می تواند امنیت فوق العاده ای را برای گوشی های شما فراهم نماید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AVG AntiVirus Free:
- امکان اسکن کامل گوشی و پاک سازی پرقدرت بدافزارها
- امکان اسکن اتوماتیک گوشی به صورت زمان بندی شده و به صورت روزانه، هفتگی و On Demand
- امکان چک کردن فایل های آندرویدی برای یافتن فایل های مخرب قبل از دانلود آن ها
- امکان مدیریت برنامه ها از راه دور
- امکان قفل کردن گوشی و پاک کردن مطالب از راه دور در صورت به سرقت رفتن گوشی
- امکان ایجاد پیغام و نمایش آن بر روی صفحه ی گوشی در صورت به سرقت رفتن گوشی
- توانایی بررسی کامل محتوای وب سایت ها، ایمیل ها و پیام های کوتاه به منظور جلوگیری از ورود هرگونه بدافزار به گوشی
- توانایی تعیین محل گوشی با استفاده از GPS در صورت به سرقت رفتن گوشی
- سازگاری کامل با انواع گوشی های دارای سیستم عامل آندورید
- و ...

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 1 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 
بازی اکشن جنگ تن به تن بروسلی Bruce Lee Dragon Warrior - اندروید
 

 

بازی اکشن جنگ تن به تن بروسلی Bruce Lee Dragon Warrior - آندروید

 

بازي بسيار جذاب Bruce Lee Dragon Warrior كه يكي از جديد ترين بازي هاي اندروید مي باشد و شما ميتوانيد با شخصيت محبوب بروسلي و با سبك و سياق و حركات معروف بروسلي بازي كنيد. كه با گرافيك بسيار بالا و سه بعدي به جذابيت اين بازي افزوده است.

 



 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 
دانلود بازي جذاب Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 - اندروید
 

 

دانلود بازي جذاب Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 - اندروید


از آنجایی که سیستم عامل آندروید به تازگی در بین کاربران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار شده بر آن شدیم تا یکی از بازیهای معروف و نام آشنای Spider Man را که سالهاست با این بازی آشنا هستید را برای این سیستم عامل جهت دانلود قرار بدیم.Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 که توسط شرکت Gameloft با کیفیت HD ارائه شده است دارای محیطی سه بعدی با شخصیتها و مراحل جدیدی می باشد که جذابیت بازی را دوچندان کرده است.
 

 



 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 
لذت وب گردي در موبايل را با Mozilla Firefox v4.0.1 تجربه كنيد! – اندروید
 

 

لذت وب گردي در موبايل را با Mozilla Firefox v4.0.1 تجربه كنيد! – اندروید


در میان کلیه مرورگر هایی که بر روی گوشی موبایل مختلف وجود دارد بی شک مرورگر Mozilla Firefox در کیفیت, پشتیبانی حرف نخست را می زند. آخرین نسخه از این نرم افزار موبایل که قابل استفاده بر روی گوشي هاي اندروید ميباشد. Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه 4 نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند Firefox 4 بسیار ایمن تر از نسخه 3 عمل خواهد کرد.

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود بازی اکشن ترمیناتور Terminator Salvation v1.0.7 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ

 

دانلود بازی اکشن ترمیناتور Terminator Salvation v1.0.7 - آیفون و آیپاد



بازی اکشن Terminator Salvation سوم شخص مهیج نابود گر ۴ بر اساس فیلم terminator salvation. باید جلوی نابودی انسانها را در برابر تکنولوژیهایی که به این منظور ایجاد شده اند، بگیرید. دشمنانی علاوه بر آنچه در فیلم می بینید، در بازی به انتظار شما نشسته اند! شما در نقش جان کانر بازی می کنید. بازی در سال ۲۰۱۶ در لس آنجلس جریان دارد. بازی با دریافت یک پیام اضطراری از یکی از چهار گروه نجات یافته که پشت خطوط دشمن گیر افتاده اند، در لس آنجلسی بمباران شده و ویرانه، شروع می شود. رهبر گروه مقاومت حاضر نیست کمک کند اما جان کانر احتیاط را کنار گذاشته و با هلیکوپتر به محله تحت کنترل Skynet در لس آنجلس سفر می کند. بلیر ویلیامز که نقش او رو در فیلم Moon Bloodgood بازی میکند نیز به هماره کانر عازم جنگ با نیروهای skynet می شود.
 

 



این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل آیفون و آیپاد و آیپاد تاچ قابل اجرا ميباشد.

دانلود رايگان با لينک مستقيم - 123 مگابايت | لينک كمكي (مستقيم)
پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com
 




تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار ساین نرم افزارهای موبایل Pot Sign Tools v1.00


 
دانلود نرم افزار ساین نرم افزارهای موبایل Pot Sign Tools v1.00
گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین را که اکثریت آنها را تولیدات شرکت نوکیا تشکیل می دهند را همه ما به خوبی میشناسیم. نرم افزارها و بازی هایی که برای سیستم عامل سیمبین طراحی می شوند در صورتی که رایگان نباشند و برای استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه باشیم ، بر روی تلفن همراه ما نصب نخواهند شد مگر اینکه از آنها بصورت ساین شده استفاده کنیم. اما ساین کردن یک فایل بازی و یا نرم افزار با وجود Pot Sign Tools دیگر کار چندان دشواری نیست. با استفاده از این نرم افزار با طی کردن چند مرحله ساده به راحتی می توانید از نرم افزارها و بازی های مختلف بصورت رایگان و ساین شده بر روی گوشی خود استفاده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید  دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 فروردين 1390برچسب:نرم افزار,,
ارسال توسط علی

Nokia Themes s60 3 - تم های فوق العاده مخصوص سری 60 ورژن 3
تم موبایل

در دنیای تلفن همراه امروزه افراد بسیاری یا به دنبال تغییر زنگ گوشی خود هستند و یا نیز به دنبال تغییر تم موبایل و تم گوشی خود می باشند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید و همیشه به دنبال جدید ترین زنگ خور ها و Theme های بسیار زیبا برای تم گوشی خود هستید کمیاب آنلاین نرم افزار مرجعی است برای تمامی افراد که سلیقه های متفاوت و نو دارند. در این پست با دانلود تم نوکیا Nokia Theme مشاهده خواهید کرد که چند تم نوکیا سری 60 بسیار زیبا را برای شما عزیزان قرار داده ایم. بسته زیبای تم موبایل مخصوص گوشی های Nokia سری 60 ترجیحاً ورژن 3 هدیه ای دیگر از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می باشد که به تمامی عزیزانی که گوشی با مشخصات بالا را دارا باشند تقدیم می کند. امیدواریم با دانلود تم نوکیا سری 60 که بسیار زیبا هستند از این سایت بتوانید نهایت زیبایی را به وسیله این Nokia Theme ها به گوشی های خود منتقل کنید.



دانلود با حجم ۱۰.۷ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از فری دانلود




تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار Vhome Screen S60V5

 

Voyager-Home-Screen_www.MihanDownload.com.jpgصفحه اصلی گوشی هایی که با سیستم عامل سیمبین سری 60 ورژن 5 کار می کنند بسیار خسته کننده است و اگرچه تغییر تم تغییری گرافیکی می دهد ولی منوها تغییر چندانی نمی کنند این نرم افزار با انعطاف پذیری بسیار زیادی که دارد Home screen شما را از یکنواختی در می آورد
برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
دانلود نسخه جديد بازي فوتبال Pro Evolution Soccer 2011 - جاوا

 

دانلود نسخه جديد بازي فوتبال Pro Evolution Soccer 2011 - جاوا


نسخه جديد بازي Pro Evolution Soccer 2011 يا (PES2011) كه به تازگي توسط كمپاني Konami ارائه شده است. كه داراي گرافيكي بسيار بالا نسبت به نسخه هاي قبلي اين بازي ميباشد .اين بازي تحت فرمت جاوا ميباشد و ويژگی های بسيار مهم اين بازی می توان به قابليت 2 نفره بازی کردن توسط بلوتوث اشاره كرد كه در ميان طرفداران بازيهاي فوتبال از محبوبيت خاصي برخوردار ميباشد.

 



 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار شکلک های اس ام اسی Send Emote برای گوشی های نوکیا لمسی

 

 
Emote.jpgاحتمالا در بسیاری از اس ام اس ها و پیامک ها اشکالی را دیده اید که با کارکتر ها و حروف ساخته شده اند.این نرم افزار  علاوه بر اینکه یک Widget  است به شما این امکان را می دهد تا چندین شکل متفاوت از جمله حیوانات ،گل ، وسایل نقلیه و ...ارسال کنید.این نرم افزار بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.....
 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 966
بازدید کل : 698011
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1