دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری Registry Help Pro 1.76

 

 
Registry.Help.Pro.1.76_[www.MihanDownload.com].jpg
رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز است. این بخش، نقشی کلیدی در پیکربندی و کنترل سیستم‌عامل ویندوز ایفا کرده و همچون انباره‌ای است که تنظیمات کلیِ سیستم (اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) و تنظیمات خاصِ هر کاربر را در خود جای می‌دهد. نقش این بخش در ویندوز چنان است که تغییر در آن، تأثیرات بنیادینی بر عملکرد کل این سیستم‌عامل خواهد داشت. به خاطر همین اهمیت و حساسیت، رجیستری از دید و دسترسی کاربران عادی به دور نگاه داشته می‌شود. Registry Help Pro نام نرم افزاری است که امروز برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا رجیستری ویندوز خود را به بهترین شکل بهینه سازی و مرمت نمایید ، مشکلات آن را رفع و در نتیجه سرعت ویندوز خود را افزایش دهید. اما آنچه این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده امکان گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری ، امکان تهیه تصویر از رجیستری و مقایسه آن با حاصل کار پس از بهینه سازی است. همچنین می توانید در صورت عدم رضایت از عملکرد نرم افزار ، رجیستری خود را به حالت قبلی باز گردانید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:نرم افزار,,
ارسال توسط علی

Red_Beautiful_Icon.jpg
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 67 آيکون زيبای قرمز براي ويندوز را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار شکلک های اس ام اسی Send Emote برای گوشی های نوکیا لمسی

 

 
Emote.jpgاحتمالا در بسیاری از اس ام اس ها و پیامک ها اشکالی را دیده اید که با کارکتر ها و حروف ساخته شده اند.این نرم افزار  علاوه بر اینکه یک Widget  است به شما این امکان را می دهد تا چندین شکل متفاوت از جمله حیوانات ،گل ، وسایل نقلیه و ...ارسال کنید.این نرم افزار بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.....
 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

پلاگینی فوق العاده حرفه ای برای عکاسان OnOne PhotoTools Professional v2.6.1

 

OnOne_PhotoTools_v2.6.1.jpgنام پلاگین : OnOne PhotoTools Professional
نسخه : v2.6.1
سال : 2011
سازگاری با : ویندوز 2000/ 7/Vista/ XP
زبان : انگلیسی
فعال سازی : با استفاده از سریال نامبر

میتوان به جرات گفت هیچ کس پیدا نمیشود که اسم نرم افزار فتوشاپ رو نشنیده باشد و یا حداقل یکبار این نرم افزار را روی سیستم خود نصب نکرده باشد.نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی کامل بوده و با پلاگین های که برای این نرم افزار ارائه میشود کاملا تر و وسیع تر میشود.شما عزیزان با نصب این پلاگین ها قادر خواهید بود در مدت زمان اندک و بدون صرف وقت یکسری تنظیمات حرفه ای از پیش تعریف شده را بر روی عکس اعمال کنید.امروز قصد داریم شرکت بزرگ OnOne رو به شما معرفی کنیم.این شرکت در زمینه تولید پلاگین فعالیت کرده و بدون شک تا به الان بسیار موفق بوده است.گفتی است این شرکت توانسته با طراحی پلاگین های منحصر به فرد خود برای  Adobe Photoshop و Adobe Lightroom  و Apple      Apertureجایزه های نفیسی رو کسب کند.در این پست قصد داریم بهترین و کاملترین پلاگینی که از طرف این شرکت ارائه شده به شما معرفی کنیم.نام این پلاگین حرفه ای OnOne PhotoTools Professional است.این پلاگین بسیار قدرتمند بوده که کاربران میتوانند بصورت حرفه ای عکساشون رو ویرایش کنند.این پلاگین از واسط کاربری مجزایی برخوردار بوده و افکت های جالبی و کار آمدی را برای ویرایش تصاویردر اختیار شما قرار میدهد.شما میتوانید در کمترین زمان تصاویر خود را با هزاران افکتی که در این پلاگین گنجانده شده ، ویرایش کنید و به چیزی که مورد نظرتون هست دست یابید.اگر شما عکاس هستید و به دنبال یک پلاگین کامل برای ویرایش عکس هاتون میگردید ما این پلاگین قدرتمند رو به شما پیشنهاد میکنیم.شما برای نصب این پلاگین حداقل باید نسخه CS2 را نصب کنید.در این نسخه به بهبود عملکرد این پلاگین پرداخته شده و نقص های را که در نسخه های قبلی وجود داشته رفع کرده اند.شما میتوانید باز زدن چند تا کلید و با یکم سلیقه به خرج دادن تصاویر فوق العاده زیبا را خلق کنید و ازش نهایت لذت را ببرید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:افزونه های فتوشاپ,,
ارسال توسط علی

دانلود آپدیت جدید بازی Commander Conquest of the Americas

 

commander-conquest-of-the-americas (3).jpg
نام بازی: Commander Conquest of the Americas Update 3-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانراکشن : استراتژی
سال انتشار: 18.01.2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Paradox Interactive
توسعه یافته : Nitro Games
درجه بندی سنی : M

امروز یک سورپرایز برای دوست داران بازی های قدیمی داریم.نام این بازی Commander Conquest of the Americas میباشد که در سال 2010 توسط کمپانی Paradox Interactive منتشر و توسط Nitro Games حمایت شد.توجه کنید از این لحاظ میگوییم بازی قدیمی زیرا که با دیدن عکس هایی از محیط بازی در ادامه مطلب قطعا یاد بازی زیبا و قدیمی Cossacks - Back To War خواهید افتاد.توجه کنید آپدیت این بازی که در 18 ژانویه 2011 منتشر شده است را برای شما اماده کرده ایم.پس برای اجرای این بازی احتیاج به نصب نسخه الی بازی میباشد و سپس برای اضافه شدن مراحل و رفع باگ های بازی و دیگر امکانات این پچ را نصب نمایید. در این بازی هر دو عنصر تجارت و استراتژی وجود دارند و شما به سختی میتوانید این دو را از یکدیگر جدا نمایید. این بازی در قرن 16 رخ میدخد.زمانی که دولت ها علیه ظالمان زمان یا همان امریکا بر میخیزند.که این امر از نام بازی نیز کاملا روشن میباشد. البته این بازی دارای نقاط ضعفی هم هست که قطعا با این پچ کاملا این باگ ها و مشکلات رفع شده و تنها چیزی که در این بازی میبینید جز زیبایی چیزه دیگری نیست. متاسفانه این بازی در سایت پر طرفدار گیم اسپات امتیاز 6.5 از 10 را گرفته است.البته این امتیاز میانگین امتیاز منتقد و امتیاز گیمر ها میباشد.جالب است بدانید گیمر ها به این بازی امتیاز 7.1 و منتقد امتیاز 6.1 را داده است. این امتیاز ها کلی میباشد و با توجه به گرافیک -صداگذاری - موسیقی متن - گیم پلی - فیزیک و بقیه موارد داده شده است..

دانلود این بازی یه همراه تصاویری از محیط بازی  و راهنمای نصب در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:بازي پي سي,,
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Crysis 2

 

 
Crysis_2 (1).jpg
نام بازی: Crysis 2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
موعد انتشار: March25,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine 3
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نمیدونم شما هم مثل من با دیدن عنوان مطلب شوکه شدید یا نه اما متاسفانه باید خدمت تمامی متعصبین کرایسیس عرض کنم که دیروز نسخه غیر قانونی این بازی توسط هکر ها در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است. کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد.اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی سالم میباشد بلکه  مد مولتی آن نیز فعال میباشد.این بازی قرار بود حدود 30 روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله...شما با شاهکار اول شخص سال 2011 و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازی می افتد ادامه جریان های نسخه اول بازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن - توکیو - پاریس و ... .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد....!!! جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازی نکنید.!!! بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد. Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی این بازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!! این کرایسیس 2 میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوث ای داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال 2011 هستید....

دانلود بازی Crysis 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 962
بازدید کل : 698007
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1