مجموعه ی محصولات ارزان

 

 

 

 

نام كالا
R
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52




تاریخ: دو شنبه 20 تير 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

فروشگاه اینترنتی تلفنی کالابست

یک فروشگاه عالی و مطمئن در زمینه فروش انواع سی دی و دی وی دی

حتما دیدن کنید

kalabest.ir

 

شما می توانید از طریق سایت و یا شماره تلفن فروشگاه کالابست(09398128179) بدون اتصال به اینترنت محصول خود را خریداری نمایید.




تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Torchlight

 


 
دانلود رایگان بازی Torchlight
نام بازی: Torchlight
پلتفورم : pc
ژانر : اکشن نقش آفرینی
سال انتشار:2009
نوع فایل کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Perfect World Ent
حمایت توسط : Runic Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: نامشخص
به جرات می توان گفت بازی Tor chlight یکی از بهترین بازی های منتشر شده در سال 2009 میلادی میباشد که در آن زمان غوغایی بر پا کرد .ناشر این بازی زیبا Perfect World Ent میباشد که وظیفه ساخت این بازی نیز بر دوش Runic Games بوده است.در حقیقت اگر مقایسه ای بین بازی Torchlight و بازی های امروزی و به سبک نقش آفرینی داشته باشیم قطعا به این نکته اذعان خواهیم داشت که حقیقت های در متن این بازی وجود دارد که تکرار نشده است .ماجرا از آن جا آغاز می شود که که سنگی بسیار عجیب و اسرار آمیز همه موجودات را تحت تاثیر قرار می دهد.عواقب وخیمی در حال وقوع میباشد .گیمر به صورت خودکار به سمت عمق فاجعه کشانده می شود .گیمر در این بازی می تواند آزادنه یکی از سه کاراکتر اصلی بازی را بنا به سلیقه خود انتخاب کند .توجه کنید گیمر در این بازی باید بسیار ریسک پذیر باشد تا بتواند موانع هر چند کوچک را به خوبی از میان بر دارد.گرافیک این بازی با توجه به تاریخ انتشار آن فوق العاده میباشد و همان طور که در بالا اشاره کردم این بازی یکی از بهترین بازی های به سبک نقش آفرینی در سال 2009 و یا حتی درآینده میباشد .
دانلود رایگان بازی Torchlight به همراه تعدایش پیش نمایش در ادامه مطلب....
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی جدید Witcher 2: Assassins of Kings


 

دانلود رایگان بازی جدید Witcher 2: Assassins of Kings
نام بازی: Witcher 2: Assassins of Kings
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: May 17, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian (RUS), English (ENG)
تبلت : absent
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Atari
ناشر در روسیه : 1S-SoftKlab/Snowball Studios
نوع انتشار : license
حمایت توسط : CD Projekt RED
م.تور گرافیکی : RED Engine
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

The Witcher 2: Assassins of Kings عنوان دیگری از سری بازی تازه منتشرشده در سال 2011 میلادی میباشد.قطعا در ماه می شاهد انتشار بازی های جدید و فضایی میباشیم.بازی The Witcher 2: Assassins of Kings در تاریخ 17 می سال 2011 میلادی موعد انتشار داشته است.این بازی زیبا را کمپانی آتاری منتشر و کمپانی CD Projekt RED ساخته و حمایت کرده است. شرح بازی : در این باز شاهد قسمت دوم Witcher Rivii میباشیم.داستان عجیب و عمیق به همراه یک جریان غیر خطی شما را در این بازی همراهی می کند.در این بازی جلوگیری از سوئ قصد به پادشاه Foltesta در جریان دسیسه های سیاسی یکی از زیباترین صحنه های بازی میباشد.شما به عنوان یک گیمر حرفه ای وظیفه ای سنگینتر در پیش رو دارید.گرگ سفید پیدا خواهد کرد کسی را که قصد حمله و قتل سازمان یافته را دارد.در این بازی نه تنها شاهد یک ایده پردازی فوق العاده زیبا و یک داستان گیرا و با مفهوم هستیم بلکه شاهد تحولاتی در موتور گرافیکی بازی هسیتیم که ویژگی این موتور را در مشخصات بازی مشاهده می کنید.جالب است بدانید که این بازی بر اساس یک داستان حقیقی و به سبک هنر های رزمی میباشد که مشابه آن کمتر در دنیای گیم مشاهده شده است...
دانلود رایگان بازی زیبای The Witcher 2: Assassins of Kings به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب..
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی جدید Alexander The Great

 

 
ادانلود رایگان بازی جدید Alexander The Great
نام بازی: Alexander The Great
پلتفورم : pc
ژانر:استراتژی سه بعدی
سال انتشار:2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Game Factory Interactive
حمایت توسط : World Forge
تبلت:نیاز نیست
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:نامشخص

Alexander The Great یک بازی زیبا به سبک استراتژی سه بعدی میباشد که در تاریخ 2011 میلادی توسط کمپانی های Game Factory Interactive و World Forge منتشر و ساخته شد .هر چه زمان می گذرد شاهد بازی های جدید و به سبک های هایی که انتظار می رود هستیم.این بازی نیز این چنین میباشد.اسکندر مقدونی و تسخیر جهان !!! عنوانی است که برای این بازی در نظر گرفته شده است !!!در این بازی شاهد سیستم های بسیار پیشرفته تاکتیکی و همچنین عناصر استراتژی جهانی برای ایجاد تنوع شرایط محیطی بازی هستیم.جالب است بدایند که در این بازی گیمر مختار میباشد تا با ابداع تاکتیک ها و شتاسایی سبک ها خود بازی را کنترل کند.گرفایک بازی به شدت به بازی Age Of Empires نزدیک میباشد .هر چند که ویژگی های مثبتی در این بازی دیده شده است.برای یک بازی با چنین حجمی داشتن چنین مشخصاتی بسیاررویایی میباشد.به طوری که شاید بتوانیم بگوییم این بازی میتواند رقیبی برای بازی هایی به این سبک باشد.
دانلود رایگان بازی Alexander The Great به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
 

System requirements:
System: Windows 2000 (SP4) / Windows XP (SP2)
Processor: Pentium IV 3 GHz / AMD Athlon 3000 +
Memory: 1024 MB
Video Card: GeForce 7600
Sound Card: DirectX-compatible
Hard drive: 6 GB
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی جدید Brink


 

دانلود رایگان بازی جدید Brink
نام بازی: Brink
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص شوتر
سال انتشار: May 13, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Valve Corporation
حمایت توسط : Splash Damage , Bethesda Softworks
طراحی : Paul Wedgwood (game director) Neil Alphonso (level design)
متور گرافیکی : idTech 4 (modified)

درجه بندی سنی : PEGI: 16+ , USK: 16+ , ESRB: T
قابلیت آنلاین:دارد

Brink عنوانی دیگر از سری بازی های اول شخص شوتر میباشد که موعد انتشار آن در EU 13 می سال 2011 میلادی میباشد.مفتخریم به عنوان اولین و بزرگترین سایت دانلود ایرانی این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و یک روز جلوتر از موعد انتشار همراه با کرک ارائه کنیم.جالب است بدانید که وظیفه ساخت این بازی بر دوش کمپانی های Splash Damage , Bethesda Softworks بوده است.شرح بازی :بازی زیبای Brink در یک شهر بسیار بزرگ که در جریان یک جنگ داخلی معلق میباشد روی میدهد.منتقدان این جنگ را یک جنگ بی رحمانه میباشد.جالب است بدانید که این شهر یک تجربه ای جدید در امر محیط زیست سالم و زیستگاهی مناسب برای انسان ها میباشد !!! اما نتیجه کاملا بر عکس میباشد. در پی یک اقدام عجیب تمام شهر غرق در آب میشوند و همه چیز بر عکس آن چیزی می شود که تصورش را برای شما به تصویر کشیدیم !!! همان طور که انتظار می رود، ساکنان منطقه Arka نمی توانند مسافت های طولانی را با دیگری طی کنند و یا اینکه دو کمپ مجزا سکنا گزینند. شهروندان ثروتمند تحت حفاظت کامل امنیتی میباشند.در این میان مردم عادی ضرر می کنند ... . گرافیک این بازی در این موقعیت حرف هایی برای گقتن دارد اما تایید نمی کنیم که بهترین گرفایک را دارد....

دانلود رایگان بازی زیبای Brink به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
 
لذت وب گردي در موبايل را با Mozilla Firefox v4.0.1 تجربه كنيد! – اندروید
 

 

لذت وب گردي در موبايل را با Mozilla Firefox v4.0.1 تجربه كنيد! – اندروید


در میان کلیه مرورگر هایی که بر روی گوشی موبایل مختلف وجود دارد بی شک مرورگر Mozilla Firefox در کیفیت, پشتیبانی حرف نخست را می زند. آخرین نسخه از این نرم افزار موبایل که قابل استفاده بر روی گوشي هاي اندروید ميباشد. Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه 4 نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند Firefox 4 بسیار ایمن تر از نسخه 3 عمل خواهد کرد.

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Air Aces Pacific

 

دانلود رایگان بازی Air Aces  Pacific

نام بازی: Air Aces: Pacific
پلتفورم : pc
ژانر: سه بعدی / شبیه سازی / آرکید
سال انتشار: 2011 (released in Germany)
نوع فایل : کامل
زبان: German
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: F + F Distribution GmbH
نوع انتشار : License
حمایت توسط : Vipagames
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Air Aces: Pacific عنوان جدیدترین بازی منشتر شده به سبک شبیه سازی پرواز میباشد که در می سال 2011 میلادی توسط کمپانی F + F Distribution GmbH منتشر و توسط Vipagames ساخته و حمایت شد . شرح بازی Air Aces: Pacific : این بازی با توجه به هم سطحان خود در یک Level بالاتر قرار دارد .در بازی Air Aces: Pacific شما شاهد درگیری های هوایی بسیار طبیعی هستید که دل هر گیمری را به وجد خواهد آورد.فیزیک در این بازی حرف اول را می زند.البته اگر از کنترل بد هواپیما ها بگذریم این بازی خیلی کم معایب دارد.بهتر است بگوییم شبیه سازی موفق بازی و بیش از حد شبیه بودن بازی سبب چنین کنترلی هست .ویژگی های این بازی : مبارزات هوایی واقعی - مناظر و محیط پویا و جذاب -ده ها هواپیما در یک لحظه در یک آسمان - تنظیمات قابل تنظیم - دارای مد حرفه ای و ....گرافیک این بازی با توجه به حجم آن جزو نکات مثبت آن میباشد که پیشنهاد گروه میهن دانلود دریافت این بازی و اضافه کردن به لیست برترین های خودتان میباشد.
دانلود بازی Air Aces: Pacific به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان نسخه سالم بازی Shadow Harvest Phantom Ops

 

دانلود رایگان نسخه سالم بازی Shadow Harvest Phantom Ops


نام بازی: Shadow Harvest Phantom Ops
پلتفورم : pc
ژانر:تیر اندازی مدرن
سال انتشار: April 05, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Viva Media LLC
حمایت توسط : Maddox Games 1C Company
درجه بندی سنی : +18
کرک: SKIDROW
قابلیت آنلاین:دارد

بازی Shadow Harvest Phantom Ops در تاریخ 5 آپریل 2011 میلادی توسط کمپانی Maddox Games 1C Company ساخته و توسط Viva Media LLC منتشر شد.شرح بازی Shadow Harvest Phantom Ops :سال 2025 میلادی است و جهان در هیاهوی کنترل و جنگ بر سر منابع طبیعی میباشد. دیکتاتور ها و جانیان جهان از کشور ها فقیر برای تست تجهیزات نظامی خود استفاده میکنند.در حقیقت این کشور ها را برای چنین کارهایی مناسب میبینند.به نظر می رسد سیری ناپذیری و سود حاصل از این صنعت ضد حقوق بشر به سطح جدید رسیده است.همان طور که سیستم ها و سلاح های بسیار پیشرفته کشور استعمار گر آمریکا بر کشور های جهان سوم چنبره زده است.دولت استعمار گر آمریکا تصمیم میگیرد برای این کار کاپتان Cpt. Myra Lee را برای پی بردن به سیاست های دشمنان کشور خود اعزام میکند در این عملیات است که ... . در کل میتوان بازی Shadow Harvest Phantom Ops را یک بازی فوق العاده زیبا و جدید دانست که از داستان پردازی فوق العاده بالا و به روز برخوردار میباشد.همان طور که مستحضر هستید داشتن یک داستان خوب در یک بازی یک امتیاز فوق العاده مثبت برای یک بازی میباشد.چیزی که بازی های امروزی اکثرا از داستن آن محروم هستند!!

دانلود بازی Shadow Harvest Phantom Ops در ادامه مطلب.....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Dark Sector


 

دانلود رایگان بازی Dark Sector

نام بازی: Dark Sector
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن تیر اندازی
سال انتشار: 2009
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: D3 Publisher of America
نوع انتشار : RIP
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

شاید یکی از خاطره انگیز ترین عنوان های بازی سال 2009 بازی زیبای Dark Sector باشد.این بازی در سال 2009 توانست امتیاز های خوبی بدست آورد.اما نتوانست موفقیت خود را به طور تمام و کامل در کنسول ایکس باکس 360 مجد تکرار کند.درست یک سال بعد از انتشار نسخه ایکس باکس این بازی بود که سازندگان بازی اعلام کردند نسخه موجود برای پلتفورم Pc آماده انتشار میباشد.... . داستان بازی : بازی زیبای Dark Sector یک بازی اکشن میباشد که در یکی از شرقی ترین کشور ها اروپا رخ میدهد.سلاح های بیولوژیکی - باقی مانده جنگ سرد کنترل را مختل کرده است.ساکنان شهر دچار یک ویروس مسری شده اند.این منظقه عفونی به ظاهر از جهان جدا شده است.این منطقه مرموز Dark Sector نام دارد شما به عنوان گیمر نقش هدایت کاراکتر اصلی بازی یعنی .... .ویژگی های این بازی :
- فضای فراموش نشدنی از جنگ درتاریکی - خیابان های خون آلود
- اسلحه های مختلف - روش های گونانگون در دفاع و درگیری
- مهارت ها و توانایی های جدید

دانلود رایگان بازی Dark Sector در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی گنج Hoard
 


 
دانلود رایگان بازی گنج Hoard


 
نام بازی: Hoard
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن - استراتژی
سال انتشار: 2011
نوع فایل :کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Big Sandwich Games.Inc
حمایت توسط : Big Sandwich Games
درجه بندی سنی : -
قابلیت آنلاین:نامشخص

Hoard یک بازی استراتژی متمایل به اکشن میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Big Sandwich Games.Inc منتشر و توسط Big Sandwich Games ساخته و حمایت شد.در ادامه نقدی کوتاه از بازی داریم .داستان بازی : شما در حالت یک اژدها و در نقش یک فرمانده روستاییان را می ترسانید !قلعه ها را می سوزانید! طلا و جواهر ها را ذخیره می کنید ! شاهزاده می دزدید !غنایم جنگی را ذخیره میکنید ! تا بتوانید بازی را پی ببرید.گوشه های دیگر از این بازی رقابت با بقیه فرمانده ها در جنگ های چند نفره حماسی میباشد.هدف شما بسیار ساده است و در حین حال سخت و چالش انگیز میباشد: تلاش برای ساخت بزرگترین انبار طلا و جواهرات !!! در این بازی هر عملی یک عکس العمل دارد.توجه کنید گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد و با توجه به حجم کم بازی فوق العاده میباشد!!!در صفحه مانیتور سمت چپ بالا مشخصات - اهداف و ... مشخص شده است.قرار گیری دوربین بازی بسیار مناسب میباشد.
دانلود بازی Hoard به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...
 

 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 فروردين 1390برچسب:برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود رایگان نسخه کامل بازی Homefront 2011


 

دانلود رایگان بازی Homefront 2011



نام بازی: Homefront-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: March 15,2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: RUS), English (ENG), German (GER), Italian (ITA), Spanish (SPA), Polish (POL), Czech (CZ), French (FRE), holland (NL)
Language: English (ENG), ...
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
کرک:دارد
قابلیت آنلاین:دارد

با یکی دیگر از شاهکار های سال 2011 رو به رو هستید.نام این بازی فوق العاده Homefront میباشد که در 15 مارچ 2011 توسط کمپانی THQ منتشر و توسط Digital Extremes ساخته و حمایت شد.داستان این بازی هیجان انگیز از کار بر روی فیلم نامه John Milius ساخته و پرداخته شده است.داستانی بس شگفت و خیره کننده !!! سازندگان بازی با یک سناریوی واقع گرایانه ژئوپولیتیکی به میدان وارد شده اند و در این کار خود بسیار موفق بوده اند.در سال 2025 اقتصاد ایالات متحده توسط موج دوم اقتصادی به کلی تخریب میشود.و این قدرت سیاسی و اقتصادی نصیب کسی نمیشود جر کره !!!مردم آمریکا کسانی هستند که از ارتش خود نا امید شدهاند و برای مقابله با بیگانگان آمده جنگ شده اند.وظیفه آن ها بالا بردن اعتراض ها در سان فرانسیسکو که مقر اصلی اعتراض ها میباشد هست.کاراکتر اصلی بازی Homefront یک خلبان کار کشته میباشد که شما وظیفه هدایت وی را دارید.....!!!! یک نکته بسیار مهمی که باید در رابطه با این بازی عرض کنم این میباشد که هوش مصنوعی این بازی به شدت بالا میباشد بدین صورت که شاید در قسمت هایی از بازی این احساس در شما بوجود آید که بازی بیش از حد بر روی هوش مصنوعی مانور داده است و شاید این عمل گیمر را خسته کند. بازی ویژگی های قابل توجه دیگری نیز دارد مانند : پیش برد مراحل در محیط های کاملا طبیعی و واقعی - سلاح ها و تجهیزات مدرن و به شدت طبیعی - وجود هواپیماهای بدون سرنشین در برخی از مراحل -تکنولوژی منحصر بفرد در موتور های Drama و... .گرافیک این بازی فوق العاده میباشد اما توجه کنید این گرافیک با بازی هایی مانند ندای وظیف 7 و .. فاصله هایی دارد.فراموش نکنید که وظیفه شما در این بازی یعنی همان محافظت از کشور خود در مقابل کره ای ها وظیفه ای بسیار سخت میباشد و علت آن نیز چیزی نمیباشد جز هوش مصنوعی بیش از حد بازی !!! شاید در بعضی اوقات تصور کنید که دورربین بازی سنگین میباشد ...این تصور درست میباشد .دوربین بازی و سرعت حرکت آنچیزی مابین بازی ندای وظیفه و گاست ریکون میباشد.گیم پلی بازی در حد مطلوب میباشد .بازی در لحظه های مختلف قصد دارد به گیمر به نوعی شک وارد کند.به عنوان مثال در یکی از مراحل شما برای فرار از دید دشمن در بین خیل عظیمی از جنازه های هموطن هایتان به طرز شگفت آوری استتار میکنید.... .جالب است بدانید گیمر هایی که نظر خود را در سایت گیم اسپات به ثبت رساندند امتیاز 9.5 از 10 میباشد.این امتیاز از دید واقع گرایانه بالا میباشد .اما در نهایت کسی که باید از بازی لذت ببرد گیمر هست نه منتقد...!!!

دانلود رایگان بازی Homefront به هماره تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Major League Baseball 2K11

دانلود رایگان بازی Major League Baseball 2K11
 

نام بازی: Major League Baseball 2K11-PROPER
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز بیس بال
سال انتشار: March 13, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Sports
حمایت توسط : Visual Concepts
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

یکی از برترین بازی های ورزشی سال 2011بازی فوق العاده بیس بال Major League Baseball 2K11 میباشد که در تاریخ 13 مارس سال 2011 میلادی توسط کماپنی 2K Sports منتشر و توسط Visual Concepts ساخته و حمایت شد.این نسخه از بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد که جز به جز آن ها را ذکر خواهم کرد.در این بازی با بهبود سیستم fielding کنترل بهتر دونده و توپ را سبب میشود.هر بازیکن با جزئیات فراوان طراحی شده است.در حقیقت بهتر است بگوییم تمامی کاراکتر های بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند به طوری که واقعیت ها رعایت شده است.یکی از ویژگی های این بازی این میباشد که با دقیق شدن بر قسمت My Player گیمر میتواند تمرکزی فراتر از یک لیگ حرفه ای بر بازی داشته باشد.توجه کنید توسط همین بخش میباشد که گیمر تبدیل به یک ستاره بیس بال میشود.این بازی تا کنون از گیم اسپات امتیازی دریافت نکرده است.اما با توجه به امتیاز هایی که به نسخه کنسول های xbox 360 , ps3 داده شده است انتظار می رود به این بازی و این کنسول امتیازی بین 7.5 تا 8 داده شود.توجه کنید بازی بسیار به سمت واقعیت و یا بهتر بگوییم شبیه سازی دقیق میل میکند به طوری که پیش برد مراحل این بازی کار هر کسی نمیباشد.ویژگی ها :
-در این بازی مد My Player یک راهنمای کامل لیگ برای گیمر میباشد .
-روش های کنترل توپ و ضربه زدن تقریبا جدید و ناحدود میباشد
-گیم پلی این بازی فوق العاده و جدید میباشد
-توجه شگفت انگیز به جزئیات و ریزه کاری های بازی

در کل میتوانید بازی Major League Baseball 2K11 را یک بازی فوق العاده زیبا با جزئیات بالا معرفی نمود که نمونه آن را به هیچ عنوان قبلا ندیده اید.
دانلود رایگان بازی Major League Baseball 2K11د ر ادامه مطلب...

 
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود بازی Cities XL 2011

 


 
دانلود بازی Cities XL 2011 MULTi7 Lossless

نسخه Limited Edition به همراه کرک تست شده
 



نام بازی: Cities XL 2011 MULTi7 Lossless RePack
پلتفورم : pc
ژانر: اتستراتژی
سال انتشار: Oct 14, 2010
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: -
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
حمایت توسط : Focus Home Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی زیبای Cities XL یک بازی فوق العاده زیبا شهرک سازی متمایل به نسل بازی های جدید شبیه سازی میباشد که در تاریخ 11 اکتبر سال 2010 میلادی توسط کماپنی Focus Home Interactive ساخته و منتشر شد.این بازی ترکیبی از همه دست آورد هایی است که در بیست سال آینده وجود خواهد داشت.در بازی Cities XL 2011 نقشه های سه بعدی با آب و هوای متنوع و چشم انداز های عالی و فوق العاده گرافیکی به همراه تعدای بسیار زیادی از ساختمان های مدرن و آسمان خراش های فوق مدرن وجود دارد.طراحی صحیح و ساخت شهر ها و همچنین ایجاد اشتغال و گسترش سرویس های اجتماعی برای ایجاد یک اقتصاد کار آمد و جامعه مدرن و شهروندان متمدن نیازمند است. گیمر در این بازی به عنوان یک شهردار تازه کار مشکلات فراوانی را در پیش رو دارد.در حالت عادی کلان شهر ها خوب و مطلوب به نظر می رسند.در کلان شهر ها معماری مدرن و زیبا از نبوغ و برنامه ریزی شما میباشد .... .گرافیک بازی بسیار عالی میباشد.حرکت دوربین و نماهایی که از بالا نشان میدهد بسیار خیرره کننده و عالی میباشد به طوری که در نوع خود بی نظیر میباشد.در حقیقت این نکته را نباید فراموش کنیم که بازی ها هر چه متفاوت تر باشند از دیدگاه گیمر زیباتر به نظر میرسند. Cities XL 2011 میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد...

دانلود بازی Cities XL 2011 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
 

 


راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
یا isobusterبرای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in rld-tsmk.iso. The file is corrupt رو به رو شدید :
1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید .


System requirements:
Operating system: Windows XP SP3/Vista SP1
Processor: Intel Core 2 Duo 2.5 GHz
Memory: 1 GB RAM for XP, 2 GB RAM for Vista,
Video: 512 MB RAM (NVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3850)
Sound Card: DirectX 9.0c
Free hard drive space: 8 GB


 


 

دانلود بازی Cities XL 2011 MULTi7 Lossless دانلود بازی Cities XL 2011 MULTi7 Lossless

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود بازی Zombie Driver

 

 
Zombie Driver (1).jpg
نام بازی: Zombie Driver
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: Dec 4, 2009
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: EXOR Studios
حمایت توسط : EXOR Studios
درجه بندی سنی : T
قابلیت آنلاین:دارد

بازی اکشن و فوق العاده زیبای Zombie Driver در 4 دسامبر سال 2009 میلادی در حالی توسط EXOR Studios منتشر و حمایت شد که کمتر کسی فکر میکرد که این بازی یکی از زیباترین بازی های سال 2009 شود.ژانر این بازی اکشن میباشد که طرفداران بسیاری را دارد.در این بازی شما باید مبارزات خود را در خیابان های یکی از شهر های  ترسناک  پی بگیرید. در این شهر افراد باقی مانده بر اثر حمله شیمیایی تغیر ژنتیک داده و به این صورت که مشاهده میفرمایید در آمده اند. این بمب شیمیایی از افراد شهر هیولاهای ترسناک و بی مغز شاخته است که به هیچ چیز رحم نمیکنند. شما و ماشین شما مجهز به بهترین سلاح های ممکن برای از بین بردن این دشمنان میباشد....!!بازی Zombie Driver از گیمر های سایت گیم اسپات امتیاز 7.1 از 10 نمره را گرفته است.شاید به جرات بتوان گفت که اگر این بازی اندکی بیشتر در زمینه گرافیک بازی کار میکرد میتوانستیم آن را در سطح بازی های جدید دانست.صداگذاری این بازی در حد متوسط و مطلوب میباشد.جالب است بدانید این بازی یکی از زیباترین موسیقی های متن را دارا میباشد.به طوری که او اس تی های آن در فضای نت وجود دارد.بازی نامحدود میباشد.بدین معنی که بازی برای شما هیچ گونه محدودیتی ایجاد نکرده است.به عنوان مثال نقشه نامحدود دارد و ... !!! در این بازی کلید های میانبر فراوانی در نظر گرفته شده است و این امر شما را در کنترل و عکس العمل ها یاری میکند. با پیشرفت بازی و بدست آوردن امتیازات میتوانید امکانات و تسلیحات مخفی را بدست آورده و از آن ها استفاده نمایید.به عنوان مثال در مرحله 3 به بعد شما میتوانید ماشین خود را تعویض کرده و تجهیزات جدید را دریافت نمایید.در خیابان های شهر بیش از هر چیزی باید مراقب زامبی ها و حرکت های آن ها باشید.یکی از خطرناک ترین دشمنان شما در این بازی همین زامبی ها میباشند...

دانلود این بازی به همراه تعدای عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Thief: Deadly Shadows

 

 
Thief Deadly Shadows (1).jpg
نام بازی: Thief: Deadly Shadows
پلتفورم : pc
ژانراکشن ماجراجویی
سال انتشار: 2004
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Eidos Interactive
توسعه یافته : Ion Storm
درجه بندی سنی : M

بازی زیبا و هیجان انگیز Thief: Deadly Shadows در سال 2004 میلادی توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر و توسط Ion Storm حمایت شد.ژانر این بازی  اکشن ماجراجویی میباشد.البته میتوان ژانر فانتزی را نیز برای این بازی مد نظر قرار گرفت.در ابتدای امر توجه شما را به سال انتشار این بازی جذب میکنم...این بازی در سال 2004 منتشر شده است...اما توجه کنید  سال انتشار بازی نباید این فکر را در شما بوجو بیارد که این بازی  گرافیک مناسبی ندارد.حقیقتا گرافیک این بازی قابل قیاس  با بازی های امروزی میباشد.داستان بازی Thief: Deadly Shadows زیاد روشن نمیباشد.اما این را بدانید دزد شب با یک داستان جدید و پوشش جدید وارد صحنه شده است...!!! دقت کنید این بازی بسیار بسیار به بازی آساسینز کرید 1 شبیه میباشد.حتی اسلحه ای که در دست چپ کاراکتر اصلی بازی موجود است گواهی بر این مدعاست. حتی پوشش آن هم اندکی شباهت دارد.اما این کجا و ان کجا!!! در کل میتوان امتیاز و رتبه مناسبی را به بازی داد.یکی از مواردی که حتما باید به ان اشاره کرد این است که در این بازی  دوربین بسیار عالی عما کرده است.شاید باور این نکته سخت باشد که دوربین این بازییکی از بهترین دوربین های موجود در سال 2004 و یا بعد از آن میباشد.پس پیشنهاد میکنم طرفداران آساسینز و تا حدودی هم پرنس با نادیده گرفتن داستان بازی این بازی را دریافت نمایند و از آن لذت کافی را ببرند.این بازی از سایت گیم اسپات امتیاز 8.3 از ده را گرفته که امتیاز معقولانه ای میباشد.

دانلود بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی  در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود بازی شبیه ساز فضا Orbiter 2010

 

 
1orbiter-2010.jpg
نام بازی: Orbiter 2010
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز فضا
سال انتشار: 2010
نوع  فایل : نامشخص
زبان: Eng
ناشر: Indie Dev
ویرایش: Indie Studio
توسعه یافته : Indie Dev
درجه بندی سنی : E

 بازی های شبیه ساز در دنیای بازی های رایانه ای بسیار طرفدار دارند.زیرا گیمر را در موقعیتی قرار میدهند که شاید هیچ وقت  به طور واقعی نتواند در آن موقعیت قرار گیرد.بازی Orbiter 2010 یک بازی شبیه ساز فضا میباشد که در سال 2010 توسط Indie Dev منتشر و حمایت شد.بازی Orbiter 2010 یک شبی ساز فضا میباشد که شما را فراتر از جو زمین میبرد.تجربه ای بس شگفت انگیز برای شما ...!!! در این بازی به وفور شاهد حرکت های خاصی خواهید بود.مانند: پرتاب شاتل فضایی از ایستگاه  فضایی Kennedy - گذاشتن قرا ملاقات با ایستگاه فضایی بین المللی برای اعزام -بهره گیری از سیستم خورشیدی برای انجام رساندن ماموریت و ... .!!! در بازی Orbiter 2010 این انتخاب با شماست که چه کاری را انجام بدهید و چه کاری را انجام ندهید...انتخاب با شماست!!!! گرافیک بازی در حد متوسط میباشد .شخصا معتقدم چنین گرافیکی به چنین بازی فوق العاده ای ضربه ی سنگینی خواهد زد.هر چند که این بازی در سال 2010 منتشر شده است اما از لحاظ گرافیک میتوانست بهتر از این ها باشد.داستان بازی که فوق العاده است و ایرادی نمیتوان از ان گرفت.کاملا همسو با جریان و متن بازی میباشد.از جمله ویژگی های این بازی فوق العاده:

1-پرتاب فضا پیمای شاتل و گذاشتن قرار ملاقات در ایستگاه فضایی بین المللی
2-خلق تاریخی نو توسط شما در :عطارد - مشتری - آپولو و...
3-طراحی موشک های فضایی توسط شما یا دانلود کردن نمونه های از آن در سایت بازی
4-ارائه اطلاعاتی جامع در مورد مکانیک مداری و پرواز با بازی Orbiter 2010

دانلود رایگان این بازی به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:بازي پي سي,,
ارسال توسط علی

دانلود بازی Test Drive Unlimited: Night Mod
 

 

test-drive-unlimited-night-mod-2011 (1).jpg
نام بازی: Test Drive Unlimited: Night Mod
پلتفورم : pc
ژانر: مسابقه ای - شبیه سازی - سه بعدی .
نوع انتشار: عادی(مجاز)
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English and Russian
ناشر: Eden Games / Atari
نوع فایل: فشرده
توسعه یافته : Eden Games / Atari
درجه بندی سنی : RP

در سال 2011 میلادی بازار بازی های رایانه ای حسابی گرم بوده است.یکی از این بازی ها که مدت کمی از انتشار آن میگذرد Test Drive Unlimited: Night Mod نام دارد که توسط کمپانی Eden Games / Atari منتشر و حمایت شد.ژانر بازی Test Drive Unlimited: Night Mod مسابقه ای - شبیه سازی میباشد که طرفداران بسیاری را دارد.داستان بازی: هم اکنون وقت بازگشت به جزایر آفتابی استوایی است.جایی که دران درختان نخل استوایی میدانند حداکثر سرعت واقعی چیست!!!با اولین اشعه نورانی خورشید پا به پای نسیم دریایی میروید و سرعت خود را به رخ میکشید..!!در این بازی دریا نماد آزادی و قدرت میباشد. سمقونی خروش موتور ماشین های مسابقه ای در این بازی به شما هیجان خاصی را میدهد.سعی کنید در این بازی جادوگر اتومبیل خود باشید.در پشت خط پایان مسابقه هیچ برنده و بازندا ای وجو ندارد ...این نکته را تنها کسانی میفهمند که در زندگی خویش رقابت را احساس کرده باشند.البته رقابت سالم!!!! این بازی دارای حالت های خاصی میباشد شامل مدهای : شب - مه - روز روشن - طوفان - یک روز آفتابی و اندکی ابری و ...! این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای میباشد که میتوان به جرات گفت این بازی از لحاظ گرافیک میتواند رقیبی برای  Need for Speed(TM) Hot Pursuit باشد.این بازی در دو حالت سینگل پلیر و مولتی پلیر شما را همراهی خواهد کرد.از کرک موجود میتوانید آنلاین بازی کنید.البته نقش مهم دوربین را نباید در زیبا کردن بازی فراموش کرد...به جرات میتوان گفت این بازی یکی از بهترین دوربین ها را دارا میباشد که شخصا معتقدم از بازی ای تقلید نکرده است.متاسفانه امتیازی در گیم اسپات تا این لحظه برای این بازی ثبت نشده است که به محض دریافت امتیاز آن را به مشخصات این بازی اضافه خواهم کرد.گرافیک حرفه ای بازی نشانگر حرکت رو به جلوی این شرکت میباشد.بنده تا کنون بازی ای از این کمپانی ندیده ام که گرافیک آن عالی نباشد.بازی ای که کمپانی آتاری حامی آن باشد چیزی  غیر از این از آن انتظار نمی رود.

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود بازی Silent Hunter 3

 

 
silent-hunter-3 (1).jpg
نام بازی: Silent Hunter 3
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز زیر دریایی /Submarine Sim
سال انتشار: 2005
نوع  فایل دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Ubisoft
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Ubisoft Romania
حالت های بازی : Single player, multiplayer
درجه بندی سنی : T

Silent Hunter 3 یک بازی عالی به سبک شبیه سازی میباشد که در سال 2005 توسط کمپانی یوبی سافت منتشر و حمایت شد.این بازی در سال 2005 گیکر های زیادی را به علت متفاوت بودن موضوع به خود جذب کرد. Silent Hunter 3از جمله بازی هایی بود که انقلابی جدید در سبک بازی های استراتژیک بوجود آورد.یعنی به عنوان الگویی شد برای سازندگان بازی ...!!!در بازی Silent Hunter 3 شما تجربه ای خاص و خاص تر در جنگ جهانی دوم را کسب خواهید کرد.در این نسخه از بازی شاهد سه بعدی بهتر هستیم.در حقیقت هر چند که موتور گرافیک بازی بهبود یافته است اما خیلی ها معتقدند تفاوت چندانی در گرافیک نسخه سوم نسبت به نسخه های قبل احساس نمیشود. شما در این بازی تنها با ناو شکن و زیر دریایی سر و کار دارید و دیگر هیچ !!! بازی Silent Hunter 3 گرافیک نسبتا مطلوبی دارد .شاید اگر امتیازی را که این بازی از سایت گیم اسپات گرفته است شما را دچار تعجب کند اما بدانید که این بازی 8.9 از ده را گرفته است.این امتیاز از آنجا تعجب بر انگیز میباشد که به عنوان مثال بازی ای مانند call of duty black ops با آن همه عظمت و زیبایی امتیاز 9 از 10 را کسب کرده است.پس بازی Silent Hunter 3 یک بازی معمولی نمیباشد.جالب است امتیازی را که منتقد سایت گیم اسپات داده است را بدانید.این منتقد به این بازی امتیاز کلی 8.9 را داده است.همچنین گیمر ها به این بازی امتیاز 9 را داده اند.در کل با توجه به این امار و ارقام میتوان نتیجه گرفت  Silent Hunter 3 بازی ای هست که شاید هنوز روی دست ان نیامده است.یکی از نقات قوت بازی Silent Hunter 3 داشتن حالت مولتی میباشد.به طوری که شما میتوانید توسط کرک موجود به راحتی و رایگان آنلاین بازی کنید.مطمئنم برای علاقه مندان به بازی های انلاین تجربه ای نو خواهد بود.آن چه که شما در این بازی شاهد ان خواهید بود  همان چیزی است که شما در عالم واقعیت خواهید دید. شما و فرمانده هان در این بازی باید از روحیه خستگی ناپذیر برخورداد باشند تا بتوانند موانع روبه رو با تمام قوا و البته با هوشیاری کنار بگذارند.

دانلود بازی Silent Hunter 3 در ادامه مطلب...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:بازي پي سي,,
ارسال توسط علی

دانلود آپدیت جدید بازی Commander Conquest of the Americas

 

commander-conquest-of-the-americas (3).jpg
نام بازی: Commander Conquest of the Americas Update 3-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانراکشن : استراتژی
سال انتشار: 18.01.2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Paradox Interactive
توسعه یافته : Nitro Games
درجه بندی سنی : M

امروز یک سورپرایز برای دوست داران بازی های قدیمی داریم.نام این بازی Commander Conquest of the Americas میباشد که در سال 2010 توسط کمپانی Paradox Interactive منتشر و توسط Nitro Games حمایت شد.توجه کنید از این لحاظ میگوییم بازی قدیمی زیرا که با دیدن عکس هایی از محیط بازی در ادامه مطلب قطعا یاد بازی زیبا و قدیمی Cossacks - Back To War خواهید افتاد.توجه کنید آپدیت این بازی که در 18 ژانویه 2011 منتشر شده است را برای شما اماده کرده ایم.پس برای اجرای این بازی احتیاج به نصب نسخه الی بازی میباشد و سپس برای اضافه شدن مراحل و رفع باگ های بازی و دیگر امکانات این پچ را نصب نمایید. در این بازی هر دو عنصر تجارت و استراتژی وجود دارند و شما به سختی میتوانید این دو را از یکدیگر جدا نمایید. این بازی در قرن 16 رخ میدخد.زمانی که دولت ها علیه ظالمان زمان یا همان امریکا بر میخیزند.که این امر از نام بازی نیز کاملا روشن میباشد. البته این بازی دارای نقاط ضعفی هم هست که قطعا با این پچ کاملا این باگ ها و مشکلات رفع شده و تنها چیزی که در این بازی میبینید جز زیبایی چیزه دیگری نیست. متاسفانه این بازی در سایت پر طرفدار گیم اسپات امتیاز 6.5 از 10 را گرفته است.البته این امتیاز میانگین امتیاز منتقد و امتیاز گیمر ها میباشد.جالب است بدانید گیمر ها به این بازی امتیاز 7.1 و منتقد امتیاز 6.1 را داده است. این امتیاز ها کلی میباشد و با توجه به گرافیک -صداگذاری - موسیقی متن - گیم پلی - فیزیک و بقیه موارد داده شده است..

دانلود این بازی یه همراه تصاویری از محیط بازی  و راهنمای نصب در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:بازي پي سي,,
ارسال توسط علی

دانلود رایگان بازی Crysis 2

 

 
Crysis_2 (1).jpg
نام بازی: Crysis 2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
موعد انتشار: March25,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine 3
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نمیدونم شما هم مثل من با دیدن عنوان مطلب شوکه شدید یا نه اما متاسفانه باید خدمت تمامی متعصبین کرایسیس عرض کنم که دیروز نسخه غیر قانونی این بازی توسط هکر ها در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است. کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد.اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی سالم میباشد بلکه  مد مولتی آن نیز فعال میباشد.این بازی قرار بود حدود 30 روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله...شما با شاهکار اول شخص سال 2011 و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازی می افتد ادامه جریان های نسخه اول بازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن - توکیو - پاریس و ... .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد....!!! جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازی نکنید.!!! بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد. Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی این بازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!! این کرایسیس 2 میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوث ای داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال 2011 هستید....

دانلود بازی Crysis 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
 

Operation Flashpoint 2 (4).jpg
نام بازی: Operation Flashpoint 2 (REPACK)
پلتفورم : pc
ژانر: اول شخص تیر اندازی
سال انتشار: 2009
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG / FR 
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Codemasters
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی فوق العاده زیبای Operation Flashpoint 2 توسط کمپانی بزرگ Codemasters در سال 2009 منتشر شد و حیرت بسیاری را سبب شد.گیم پلی این بازی بیشتر به گیم پلی بازی های جنگی (اول شخص تیر اندازی ) نزدیک است. با دیدن عکس های از محیط بازی اندکی متوجه میشوید که بازی شبیه سیر بازی های ندای وطیفه میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشند.داستان این بازی به خاطر منابع تجدید ناپذیر سوخت و غنایم میباشد.داستان این بازی شاید بیشتر از بازی های دیگر به جریان جنگ های سال های اخیز جهان شبیه باشد...جدال بر سر سوخت فسیلی...نفت... !!! اکثر درگیری های موجود در این بازی در منطقه ای به نام SKIRA اتفاق می افتد که دارای ذخایر سوختی فراوانی میباشد. این منطقه در بین دو کشور چین و روسیه شرقی میباشد.به همین علت جنگ بین این دو کشور بر سر مالکیت این منطقه  میباشد.از داستان بازی که بگذریم باید خدمتتون عرض کنم که گرافیک این بازی به شدت خیره کننده میباشد .اگر به تاریخ انتشار این بازی توجه کرده باشید متوجه میشوید که داشتن چنین گرافیکی بسیار عجیب میباشد.حتی به جرات میتوانم بگویم  گرافیک این بازی پا به پای بازی Call of Duty Black OPS میباشد.کافیست به عکس های موجود در ادامه مطلب نگاهی بیاندازید تا متوجه این مهم شوید.همان طور که گفتیم این بازی به صورت تیمی میباشد و انواع و اقسام وسایل نظامی و جنگی مدرن در این بازی دیده میشود به طوری که شما احساس تکرار و در جا زدن را نخواهید دید. در این بازی بیش از 60 نوع سلاح - تجهیزات و ... وجود دارد که نیاز چنین بازی ای میباشد.صدا گذاری موفق بازی جایی برای نقد و انتقاد ما باقی نمیگذارد ...

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصلات سیستمی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

echelon-wind-warriors.jpg
 

نام بازی: Echelon Wind Warriors
پلتفورم : pc
ژانر:شبیه ساز پرواز
سال انتشار: 2004-MAY-28
نوع  فایل : فشرده
زبان: Eng
ناشر: Encore
حمایت توسط : Encore
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که قبلا گفته ایم بازی های شبیه سازی شده در سر تا سر دنیا علاقه مندان زیادی را دارد و خواهد داشت.یکی دیگر از این بازی ها بازی Echelon Wind Warriors میباشد که در سال 2004 توسط کمپانی Encore منتشر و حمایت شد.این بازی دارای حجم بسیار کمی میباشد و معنای واقعی خلبان بودن را در این بازی خواهید فهمید.ژانر این بازی شبیه ساز پرواز بوده که در ادامه به بررسی و ارائه آن میپردازیم . این بازی متاسفانه داستان روشنی ندارد و بهتر است بگویم اصلا داستان ندارد. تنها وظیفه ای که شما در این بازی دارید محافظت از خود و دفاع از خود در برابر ظالمترین دشمنانتان و همچنین مصمم به نابود کردن آن ها باشید. در این بازی بیش از 18 نوع هواپیما (جت) جنگی وجود دارد که در نوع خود بسیار مخرب و مرگبار میباشند. در این بازی شما ماموریت های زیادی را دریافت خواهید کرد.مانند بمباران یک منطقه خاص - شناسایی یک منطقه خاص و ....!!! البته وظیف شما فقط حمله نمیباشد.شما باید در مقابل تهاجم دشمنان خود عکس العمل انجام داده و از دارایی های خود محافظت کنید. بازی Echelon Wind Warriors دارای امکانات و تجهیزات یا همان تسلیحات فوق العاده ای میباشد.مانند:انواع اژدر ها - موشک های هدایت شونده - سلاح هایی که از فن آوری پلاسما استفاده میکنند و ... .گرافیک این بازی نسبتا مطلوب میباشد که میتوانست بهتر از این باشد.صدا گذاری و موسیقی متن بازی نیز در حد مطلوب میباشد.این بازی با توجه به موضوعیتی که دارد دارای یک دوربین فوق العاده میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.شاید بارها و بارها از حرکاتی که با وسیله پرنده خود دارید شگفت زده بشوید.هیجان واقعی در پس حرکت های مارپیچ در بین کوها و ... شما را به وجد می آورد.شاید اگر حجم این بازی را ببینید باورتان نشود که با یکی از  بازی های 2004 مواجه هستید....

دانلود رایگان این بازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
test-drive-unlimited-2 (1).jpg
 
دانلود در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود

نام بازی: Test Drive Unlimited 2
پلتفورم : pc
ژانر: مسابقه ای - شبیه سازی.
نوع انتشار: عادی(مجاز)
سال انتشار: Feb 08,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: Atari
نوع فایل: ISO
توسعه یافته : Eden
درجه بندی سنی : +3

شما با شاهکار دیگری از بازیهای سال 2011 مواجه هستیدنام این بازی Test Drive Unlimited 2 میباشد که توسط کمپانی  آتاری منتشر و توسط Eden ساخته و حمایت شده است.ژانر این بازی به سبک بازی های مسابقه ای سه بعدی و شبیه ساز میباشد.در ادامه به نقد بازی میپردازم. شاید کسی باور نمیکرد بازی به سبک مسابقه ای رانندگی از بازی فوق العاده NFSHotPurSuit که در سال 2010 منتشر شده پیشی بگیرد.این بازی به حدی زیبا بود که حتی تریلر های آن آمار دانلود بالایی داشت.اما این تفکرات یواش یواش باید دور ریخته شوند.زیرا شما با یک بازی شاهکار 2011 روبه رو هستید.بازیای که به جرات میتوانم بگویم از لحاظ فراگیری در رتبه نخست قرار خواهد گرفت.اگر سازندگان NFSHotPurSuit میخواهند دوباره بر راس این سبک بازی قرار گیرند باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا بازی از این یکنواختی خارج شود...!!! نسخه قبلی بازی Test Drive Unlimited 2 توانست رضایت خاطر بسیاری از گیمر های دنیا را به خود جلب نماید.البته بیشتر انتقاد ها بر روی گرافیک ان بود به طوری که در نسخه دوم Test Drive Unlimited 2 تمام این موارد رعایت شده است.یکی از مزیت های بازی Test Drive Unlimited 2 این میباشد که بازی شما را محدود به قسمتی از بازی نمی کند.در حقیقت میبتوانید در هر جایی و با هر کسی مسابقه ای را ایجاد کنید و امتیازات خود را افزایش دهید.این درست بر خلاف آن چیزی میباشد که ما در بازی NFSHotPurSuit میدیدیم!!! در اکتبر 2010 بود که کمپانی آتاری اعلام کرد نسخه دوم بازی Test Drive Unlimited 2 توسط کمپانی Eden Gamesدر حال ساخت میباشد.البته بعضی از قسمت ها ی این بازی تقلیدی از سری بازی های نید فور اسپید میباشد...مثلا اینکه شما برای پیشرفت مراحل احتیاج به امتیازاتی دارید که باید آن ها را به هر نحوی شده بدست آورید.البته منظور من تقلید موضوعی میباشد در حالی که کارهایی که شما برای بدست آوردن امتیاز در این بازی باید انجام دهید کاملا متفاوت از بقیه بازی ها میباشد.گیم پلی بازی عالی میباشد.تاثیرات محیطی یا همان فیزیک بازی باز هم عالی میباشد.نمونه ای از فیزیک خوب را در بازی NFSHotPurSuit مشاهده کرده اید.همچنین فیزیکی در این بازی وجود دارد...!!!خیلی جالب است بدانید این بازی در قسمت آنلاین حرفی برای انتقاد ما باقی نمیگذارد.به طور همزمان میتوانید با 8 نفر آنلاین بازی کنید.البته باید منتظر باشید تا کرکی مناسب برای قسمت مولتی توسط هکران محترم !!! ارائه شود...

دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 3120
بازدید کل : 701143
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1